zaterdag 23 januari 2021

Mini-projecten

Op school maken wij dit jaar mini-projecten. Mini-projecten zijn kleine projecten over een bepaald onderwerp. Je krijgt 1 zin en 1 tip en daarover moet je dan proberen een project te maken.  

Ik vind het heel leuk om mini-projecten te maken. Ik leer er super veel van bij omdat het allemaal onderwerpen zijn waar ik eigenlijk nog niet veel over wist, daardoor wordt het net zo interessant. 

Mijn eerste project ging over de verwoeste stad Ieper. Dat is super toevallig, want ik was deze zomer met mijn Omi en Opi naar de IJzertoren gaan kijken, dat is een museum van de Eerste Wereld Oorlog. Nu gaat mijn project over scholen voor dove kinderen. Dit vind ik heel interessant want eigenlijk wist ik niet dat dat bestond en ik wil er echt meer over weten.  

Ik hoop dat we nog veel mini-projecten kunnen maken en dat ik daardoor nog heel veel bij leer.  

Léonne
klas 6