zondag 11 december 2016

Roken

Ik ben tegen roken, want roken is ongezond.
Mensen zeggen dat als je rookt dat het niet gezond is voor je longen, maar geloof dat niet want roken is ook ongezond voor je hele lichaam.
Ik vind dat roken verboden zou moeten worden, omdat als je voorbij iemand passeert die toevallig aan het roken is dan waait al het rook in je gezicht en dan rook je eigenlijk een beetje mee.
Dus daar moet je heel hard voor opletten!!!
Mijn papa rookt ook dus als we gaan wandelen dan rookt hij en dan gaat al de rook in mijn gezicht maar gelukkig hou ik dan mijn adem in.
Ik wil in deze blog alleen maar zeggen dat roken ongezond is en dat je nooit hoeft te roken en ook niet als ze zeggen dat je moet roken, dan zeg je gewoon NEE!!!
Als ze zeggen je bent een mietje of zo dan laat je ze dat maar zeggen!!!
STOP ROKEN.

Amber
klas 6