woensdag 7 december 2016

Instagram

Met onze klas hebben wij een instagramgroep. Wij kunnen daar chatten en vragen stellen als we vast zitten met huiswerk.
Je kunt op instagram ook foto's plaatsen en je kunt ook de foto's van je vrienden zien. Die kun je “liken” of je kan er een reactie bij plaatsen. Ik gebruik ook superleuke emotions.
Ook al zit je er alleen met je vrienden op, je kunt altijd problemen hebben. Ik heb twee vreemde situaties meegemaakt. In het begin stond mijn profiel nog niet privé en dan kan dus iedereen je foto's zien. Een jongen die ik niet kende, stuurde opeens een bericht naar mij. Hij schreef: 'Hè, ik ben singel.' Natuurlijk heb ik hem meteen geblokkeerd. Ik heb ook nog eens een heel eng filmpje gezien van een meisje die mij volgde op Instagram. Ik dacht dat ik haar kende, maar eigenlijk weet ik het niet want ik kon haar foto's niet goed bekijken. Zij bleef mij maar berichtjes sturen. Na het eng filmpje heb ik haar geblokkeerd.
Ik vind Instagram leuk, maar ik vind dat je toch moet opletten met wat je over jezelf vertelt en welke foto's je er op plaatst. Voeg alleen maar mensen toe die je kent in het echte leven en waar je al tegen gepraat hebt.

Jade
klas 6