zondag 4 december 2016

Mijn wijk

Mijn wijk is wel tof. Ik heb veel vrienden daar. Zoals Sarah-Jane en Tine en Debby en Jade en Max.
Maar er zijn ook minpunten aan. Er zijn jongens in de wijk die me wel soms pesten. Ik begin ze echt lastig te vinden. Ik had eens ruzie en ik zat in een kampje dat we hadden gemaakt. Toen kwamen ze naar mij. Eén jongen kwam in het kamp. Hij riep:'Ik wil je zoenen!' Hij kwam dichter en dichter. De uitgang hadden ze geblokkeerd dus ik kon niet weg. Ik moest door bladeren en takken, maar toen was er een bak en ik hield me vast aan de bak om me dan op te trekken. Maar toen sloegen de andere jongens op mijn handen. Maar ik ben er uit geraakt en ik liep weg. Ze hebben me ook al eens de hele tijd achtervolgd.
Maar gelukkig gebeuren er ook wel leuke dingen.

Saartje
klas 5