zondag 11 december 2016

Dansles

Ik ga elke woensdag avond dansen. Dat is van 18:00 tot 19:00 uur. Ik vind dansen heel leuk. De dansstijl dat ik dans is Hip Hop,
dat is best wel een leuke en coole dans! Het is eigenlijk begonnen door mijn zus, zij ging vorig jaar al gaan dansen. Het leek me ook wel leuk dus ik heb eerst eens een proefles gedaan en daarna heb ik me ingeschreven omdat ik het zo leuk vond. Ik zit dus in dezelfde groep als mijn zus. Ik vind het leuk om met haar in de groep te zitten omdat wij dan samen kunnen oefenen thuis. Ik dans in “dansschool Ramon”. Ik krijg les van Ruben hij is nog Belgisch kampioen geweest. Hij maakt altijd grapjes. Iedere keer als ik ga zie ik een meisje van mijn school. Maar zij zit nog in de vorige groep. De dansjes dat we leren zijn vaak wel vlug maar dat is niet erg.
Ik vind dansen ook leuk omdat we altijd op moderne liedjes dansen en omdat het ook leuke dansen zijn.
Er zijn 14 lessen in een reeks. Ik zal me volgend jaar zeker terug inschrijven!

Jolien
klas 6