zondag 4 december 2016

Onze puppy's

Op 2 november zijn er bij ons puppy’s geboren. De eerste puppy heeft vastgezeten en is doodgeboren terwijl we naar de dierenarts reden. Er zat totaal geen leven in en dat vond ik heel triestig.
Ook de vierde puppy zat vast en de dierenarts is dan bij ons thuis gekomen, toen heeft Pebbbels de mama een spuit gekregen om de bevalling beter te laten verlopen en de puppy’s zijn dan allemaal geboren bij ons thuis. Helaas heeft de vierde pup het niet gehaald, hij heeft maar één dag geleefd. Normaal hadden we dus zes puppy’s, nu hebben we dus vier puppy’s en zijn heel gezond. Eerst konden de puppy’s nog niets zien of horen en dat vond ik wel een beetje raar. Nu kunnen ze al een beetje zien en horen. Sinds donderdag zijn ook begonnen met stappen en ze spelen ook volop met elkaar wat soms heel grappig is. We moeten ze ook elke dag wegen om te zien of ze goed bijkomen, soms komen ze veel bij soms ook niet. We hebben ze ook voorlopige namen gegeven alleen eentje heeft al een vaste naam. De namen zijn Hartje omdat ze een hartje op haar hoofdje heeft, Sterretje want ze heeft een ster op haar rug, Zwartje die is bijna helemaal zwart en dan Lotje die gaat later naar mijn vake en moeke. Het zijn 3 teefjes en 1 reutje en er is al eentje verkocht namelijk Hartje. Ik vind het hele leuke, schattige diertjes. Ik hou heel veel van die hondjes.

Tine
klas 6