woensdag 7 december 2016

Oma

Iedereen weet dat oma’s verwenners zijn. Mijn oma ook. Ze verwent iedereen. Mij en Mira,Tissa en Luca. Als we eens langs komen, is er altijd verse soep. Krijgen we chocolade. Mijn oma kan alles. Zij is grappig. We spelen altijd een gezelschapsspel. Zonder mijn oma zou ik niet kunnen leven. Vorig jaar is mijn opa gestorven. In de grote vakantie. Ik, papa en Mira waren toen op de camping in Frankrijk. We waren daar al twee dagen. Toen wij het niet zo leuke nieuws vernomen hadden, pakten wij onze spullen en vertrokken meteen. Mijn oma hiled haar sterk. En dat vind ik van haar heel knap. Ik zou dat niet kunnen volhouden. Ik heb mijn oma heel veel gesteund. Dat was niet zo'n leuke ervaring. Met deze blog wil ik jullie duidelijk maken, steun elkaar in moeilijke tijden.

Timo
klas 5