maandag 26 oktober 2009

Voetbaldroom


Ik vind voetbal wel leuk want het is belangrijk voor me. Ik doe dat graag het is één van mijn beste hobby’s. Er zijn in sommige ploegen goeie spelers Cristiano, Renaldo, Ronaldinho, Messi, Káká. Sommige keepers zijn ook goed zoals Casilias, Buffon, Valdes, julio Cesar en nog veel meer. Er zijneen stuk of 100 keepers. Er zijn ook slechte ploegen zoals T ubize, Valencia, Villa Real, Dudzele, Beveren, België. Niet iedereen kan goed zijn want zou iedereen goed zijn moesten ze geen match meer spelen en zouden ze allemaal slecht zijn zou er niemand winnen. Daarom zijn ze allemaal anders de ene is zo en de andere zijn anders. Maar wat zou er zijn als er geen voetballers waren, dat weet ik niet. Maar ik ga het wel een keer opzoeken op Wikipedia. Mijn lievelingssport is voetballen en.later ga ik ook voetballen. Ik hoop dat ik nooit geblesseerd raak zoals Wasilifski. Mijn beste ploegen zijn Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Club Brugge. Ik ga bij Dudzele spelen en als ik niet mag ga ik naar Brugge. Ik hoop dat mijn ploeg een beker krijgt en ik de gouden schoen krijgt.

Giovanni
klas 4