donderdag 22 oktober 2009

Epilepsie

Als je Epilepsie hebt is dat pijnlijk. Soms als je veel op de computer speelt, elke dag, dan vergeet je soms alles zoals als je huiswerk moet doen, of een blad rekenen moet doen. En als je gewoon elke dag speel tot de nacht of heel de vakantie en bijna nooit leert en nooit eraf gaat dan kan dit epilepsie opwekken. Dat is ook heel gevaarlijk dus goed oppassen als je dat ooit krijgt dan zal je voelen hoe dat voelt. Ik had dat nog nooit gehad maar ik vind het echt heel erg. Ik wil dat niemand dat krijgt. Ik was al altijd bang dat ik dat zou krijgen maar ik denk dat het niet zal gebeuren. Ik zit er soms wel heel het weekend op maar niet altijd. Ieder kind vindt een computer leuk. Ik heb ook een computer voor mij zelf ik wil niet dat een ander er op gaat. Sommigen doen daar rare dingen op en prutst daar aan en downloaden de hele tijd. En mijn broer en mijn papa die zeggen altijd dat ik niet zo veel mag spelen want misschien zal ik ooit epilepsie krijgen en ik zal er aan denken.

Habiba
klas 4

Wim zegt: Van te veel computeren kun je geen epilepsie krijgen. Maar bij mensen die deze ziekte hebben, kan te veel computeren wel een aanval uitlokken. Zo lijkt het dan dat je van computeren epilepsie krijgt. Dus niet bang zijn!