donderdag 22 oktober 2009

Vice-kampioen


Het was het weekend van de kampioenschappen. Ik wist dat ik niet zou winnen want ik ben afwezig geweest door mijn gebroken elleboog . Toch heb ik meegereden en het was leuk. Ik ging naar de bekeruitreiking. Plots kreeg ik te horen dat ik tweede in het kampioenschap was. Ik was blij, heel blij. Toch vroeg ik mij af hoe dat kon. Het kwam omdat ze de slechtste wedstrijden niet meerekenden. Zo had ik toch nog genoeg punten om de tweede plaats te behalen. Ik wist niet wat ik hoorde en dacht dat het een grap was. Toch ben ik vol trots achter mijn beker geweest. Ik ben tenslotte een meisje die aan motorcross doet. En zo zie je maar dat ik toch mijn mannetje sta. Volgend seizoen ga ik voor de eerste plaats, maar dan mag ik niets breken natuurlijk. Dit weekend is het de laatste cross van dit seizoen. Ik zal het missen en kijk al uit naar het volgend seizoen.

Joy
klas 6