zaterdag 31 oktober 2009

Blogfobie


Elke maand moeten we een blog schrijven. Over dingen die je hebt meegemaakt of over andere dingen. Het is moeilijk dat je je gevoelens op een computer moet schrijven. Al je gevoelens zitten in je hart. En dat kan je moeilijk op een computer schrijven. En soms is het moeilijk om over iets te schrijven bijvoorbeeld nu ... Ik wist niet waarover ik moest schrijven. Een blog schrijven is best wel moeilijk. Misschien denk je dat je het beter kan, maar onderschat het niet! Ik kan ook niet alles perfect hé. Maar blogs schrijven ben ik zeker niet voor bestemd. Ik ben altijd bang dat het slecht is en opnieuw moet maken. Maar eigenlijk snap ik mezelf niet. Waarom moet ik bang zijn? Gewoon omdat ik het dan opnieuw moet schrijven? En daar ben ik te lui voor. Hopelijk valt deze wel mee! Een blog schrijven? Nee, dat staat niet op mijn verlanglijstje.

Yasmine
klas 6