dinsdag 13 oktober 2009

Paarden

Paarden zijn echt hele leuke dieren voor me. Ze waren al altijd iets belangrijks voor me. Ik droomde eens van een klein pony’tje die ik van mijn papa gekregen had en gestorven was. En ik rijd ook heel graag paard. Soms weet ik wat paarden voelen omdat ik soms hetzelfde gevoel heb als hen. Het betekent heel veel voor me en soms ben ik bang voor hen of als ik zie dat een paard sterft dan komt er plots zo’n pijn in mezelf. Ik kijk ook heel veel naar paardenfilms zoals Black Beauty. Ik wilde ook al heel graag een paard hebben maar mijn papa heeft niet genoeg geld. Mijn lievelingsdier zal altijd een paard zijn en ik zal altijd aan paarden denken. Soms mochten we paardrijden met de school. En mijn paard waar ik toen op reed was heel verstandig en hij zag er tof uit. Ik heb ook posters en behang in mijn kamer van paarden en ze zien er zo mooi uit en ze hebben mooi haar en het is ongelofelijk hoe ze gemaakt zijn. Dat komt allemaal door Allah, hij heeft alles gemaakt en ik bedank hem dat hij zo veel mooie dieren gemaakt heeft.
Maar als je niets mag van paarden of je lievelingsdieren dan ben je soms wel eens triestig of krijg je een raar gevoel.

Habiba
klas 4