dinsdag 19 februari 2019

De natuur

Sorry dat ik het zeg, maar de mensheid is verschrikkelijk. Auto's, olie, sigaretten en drugs, de natuur wordt kapot gemaakt.
Nu het lente wordt denk ik, ik ga eens met de fiets om de mooie en rustige natuur te zien maar elke minuut raast er een stinkende auto en of brommer voorbij en ik word er gek van. En alle plastiek dat je ziet in de bossen en in de zeeën dat is toch niet normaal meer. Nu het voorspeld is dat er een overstroming aan komt proberen ze er iets aan te doen. Dat is veel te laat hé. Veel mensen denken ik ga het toch niet meer meemaken dus boeiend, maar hun kinderen gaan dat wel meemaken. De mensen moeten meer aan anderen denken en niet altijd aan zichzelf.
‘s Avonds wil ik soms naar de sterren kijken. Dan kan ik ze niet zien omdat die straatverlichting aan staat ik zou zo graag eens de stroom uit zetten om gewoon sterren te zien.

Kobe
klas 6