dinsdag 19 februari 2019

Muziek

Ik vind muziek echt superleuk. Vroeger had ik niets met muziek. Ik dacht dat ik het niet kon. Maar sinds ik op deze school zit, heb ik muziek geleerd en heb ik beseft dat muziek eigenlijk gewoon superleuk is!
Eerst speelde ik ukulele. Dat vond ik wel leuk maar nu heb ik echt ontdekt wat ik leuk vind, basgitaar. Ik vind het echt megaleuk om basgitaar te spelen en zeker nu ik een eigen basgitaar heb. Muziek maakt mij echt gelukkig en ik wil het nog heel lang doen! De band is mijn favoriete deel van school. Ik heb superveel zin in het optreden en ik hoop dat we een prijs winnen met de muziekwedstrijd! En zelfs al winnen we niets blijft het een hele leuke ervaring.
Ik wil echt niet naar het middelbaar want dan moet ik weg van de klas en van de band! Ik wou dat we voor altijd hier konden blijven en nog heeeeeeel lang verder doen met de band en muziek!

Louise
klas 6