zondag 11 november 2018

Ons Huis

Toen mijn mama zwanger was van mij, zijn we in ons huis komen wonen. Toen ze het gekocht hadden, zijn ze direct beginnen te verbouwen. Ze hebben heel het huis langs binnen afgebroken. Ze hadden maar één kamer voor zichzelf. In de ochtend gingen mijn mama, papa en zus naar mijn oma en opa om te douchen en wat te eten. Toen ik geboren werd, was het meeste van ons huis al klaar. We hebben dan een paar jaar niet meer gebouwd.
Vijf jaar later is papa begonnen te bouwen aan onze keuken, een praktijk voor mama en een praktijk voor mijn papa. Nu is hij bezig boven een nieuwe ruimte te maken, want ik slaap nu nog bij mijn ouders, omdat we maar twee kamers hebben. Boven komt er een slaapkamer, badkamer en een yogazaal. Ik ben echt benieuwd hoe het er uit gaat zien.

Noah
klas 6