woensdag 14 november 2018

Raya

Raya is onze hond hij is super lief en zacht.
Toen we bij het baasje van Raya waren waren er nog super veel andere puppy’s.
Er waren 9 puppy’s ze waren allemaal mega mooi.
Toen we wisten dat Raya van ons was, hadden we meteen een knuffel voor hem gekocht.
Zodat als we het bij de puppy’s legden, hij de geur van zijn broers en zussen nog bij hem had als we hem mee naar huis namen.
Natuurlijk had Raya eerst nog een andere naam dat was Russel maar we vinden Raya allemaal mooier.
Ik zou het liefst alle puppy’s mee hebben genomen, toen we Raya gingen gaan halen was het moeilijk voor mij ik vond het super zielig om hem in die bench te stoppen en mee naar huis te nemen.
Toen we thuis waren heeft hij eigenlijk niet lang stil gezeten, hij was direct gaan snuffelen en toen ik op de grond ging zitten kwam hij bij mij zitten, dat vond ik super lief.
We willen graag met Raya nog een keer naar zijn broers ,zussen, mama, papa gaan.
Raya is de enige die geen staart heeft omdat de mama er op gaan staan was bij de geboorte en dan hebben ze hem af geknipt.
Ik maakte mij een beetje zorgen maar nu vind ik het eigenlijk niet erg dat hij geen staart heeft.
De mama heeft een tijd bij de dierenarts gelegen omdat het veel puppy’s waren.
En toen zij bij de dieren arts lag kwamen alle mensen hun puppy’s halen, maar er was een puppy waar de mensen pas een maand later achter gingen. En ze wouden eerst dat alle puppy’s weg waren voor de mama terug kwam, dus de mama heeft nog een hele maand bij de dieren arts gelegen dat vond ik echt erg en toen de mama terug thuis was dat al haar puppy’s weg waren.
Maar ik ben echt blij met hem hij wordt super groot.

Ilke
klas 6