maandag 5 november 2018

De musical

Misschien doen veel mensen een blog over de musical, maar dat maakt niet uit. Want ik heb er super veel zin in!!!!!!!!!!!!!! We spelen trouwens Annie. Ik speel Grace, dat is de assistente van Oliver Warbucks, die uiteindelijk Annie gaat adopteren.
Ik kan niet wachten om de kleding te passen, te repeteren, en een gezellige Kerstmisgevoel te hebben, en al helemaal om de voorstelling te spelen! Ik vind dat Kerstmis de leukste periode van het jaar is. Omdat het zo gezellig is. Ik kan niet wachten, ik wil nu al beginnen. Wanneer Halloween gedaan is, ben ik al helemaal in de Kerstmisvibe. Ik vind het zo gezellig dat we dan de dansen repeteren en de tekst repeteren. Vorig jaar speelden we Peter Pan, dat was ook echt suuuuper leuk!!!!!
Ik heb het misschien al veel gezegd maar ik heb er zin in!

Mila
klas 6