maandag 21 januari 2013

Sneeuwdag

Met de bus naar school gaan is wel leuk maar er zijn ook minder leuke dingen aan zoals vroeg opstaan. Ik moet elke morgen naar het station rijden met mijn fiets door weer en wind. Maar het is ook leuk om zelfstandig naar school te gaan. Het is ook de moeite want ik vind die school super leuk. Leuke meester, leuke vriendjes en ik heb ook al veel nieuwe dingen geleerd. Dinsdagmorgen werd ik wakker en het had gesneeuwd. Ik ben thuis gebleven omdat de baan glad lag. Ik heb een kamp van sneeuw gemaakt in de vorm van een paddenstoel. Op de oprit heb ik een parcours gemaakt voor de slee. Mijn zus heeft ook een kamp gemaakt. Haar kamp was gewoon een verdedigingsmuur voor als we sneeuwbalgevecht deden. En dan hebben we nog sneeuwballen gerold. Ik ben nog in de wijk gaan spelen en ik heb mijn broer veel getrokken op de slee.

Lars
klas 5