zondag 6 januari 2013

Kim Clijsters

Met Elke haar zus tenniste ze jaren samen. Maar Elke kon Kims succes niet aan. Nu Kim gestopt is kunnen ze meer tijd door brengen en kan ze meer haar petekindje Jade ook vaker zien. Op haar 17de leerde Kim Lleyton Hewitt de nogal norse Australische tennisser kennen. ‘De buitenwereld heeft een verkeerd beeld van hem genomen, Lleyton is altijd verlegen hij moet goed bij handen genomen worden zei Kim. Ze zou de verloving afgemaakt met een telefoontje toen ze te horen kreeg dat hij haar bedrogen had. Ze neemt afscheid van de tenniscarrière maar ze weet dat ze niet in een diepe put zal geraken want ze had genoeg naast het tenniscourt. Op haar 24 stierf haar papa ze zou nog dagen over hem kunnen vertellen. Samen mat haar mama heeft hij mij gemaakt wie ik ben. Ze voelt nog aan kleine dingen dat hij er nog is. Toen hij ziek was heb ik en mijn zus hem zelf verzorgd. Dat heeft geholpen bij mij het verlies van haar papa. Kim leert in 2007 Brain kennen ze zei ook meteen dat haar familie op de eerste plaats stond. Ze leerde hem kennen op het basketbal veld in Bree. Nu Kim gestopt is met tennissen zou hij basketbaltrainer willen worden. Op haar 22 kreeg ze een kind ze hebben haar Jada genoemd. Nu is ze al bijna 5 jaar. Voor Kim is Jada alles maar toch wilde ze niet stoppen met tennissen toen ze zwanger was. Brain en Kim willen nog hun gezin uitbreiden ook al zal ze dan een kind moeten adopterende ze willen absoluut nog 2 kinderen bij.

Luna
klas 5