maandag 21 januari 2013

Minecraft

Minecraft is een erg leuk spel. Het is creatief spel en alles is vierkant zelfs de regen druppels. Het spel gaat over een ventje die moet overleven, dat ben jij. Ik begin altijd met bomen af te hakken om hout te vinden en daar mijn planken mee te maken. Met de planken maak ik stokken om gereedschap te maken. Ik speel het al best lang en ik heb al grote dingen gebouwd. Ik heb het spel van Ben en ik speel het met mijn broer. Mijn wereld heet “Jonas in the house”. Ik heb gevonden dat je het landschap kan plat maken of een normaal land of een biomassa. Ik heb gekozen dat ik een plat land heb met alleen gras en mijn broer een woestijn met cactussen. In het gras komt vaak een dorp voor en in de woestijn een piramide. Je kan ook een land met alleen water of sneeuw dus als je het speelt gebruik je je creativiteit.

Jonas
klas 6