donderdag 15 december 2011

Ziek zijn

Ziek zijn is niet leuk want je kan dan niet naar school. Dat is gebeurd bij onze meester. Dat was er opeens en dat was niet leuk want dan konden we weer een keer niet lachen. Er kwam dan een vervanger. Ze is leuk maar we mogen niet te veel praten anders werken we onze week niet af. Dan moeten we in het weekend werken. Ik was ook een keer ziek vorig jaar. Ik had last van mijn maag. Ik moest om het half uur spugen. Dat was niet leuk. Ik moest dan naar huis want in school kon ik niet veel doen. Ik moest wachten maar ik was al weg. Ik moest de volgende dag weer naar school. Je ziet wel, ziek zijn is soms wel lastig. Behalve griep, zo mag je langer thuis blijven. Arno van mijn klas mocht twee dagen thuis bijven. Hij had koorts en voelde hem slecht. Ik vond dat niet leuk, zo kon ik alleen maar met Ziggy spelen. Ik vond het wel leuk maar ik vond het niet perfect. Ik speel liever met al mijn vrienden. Dat noemen ze lol hebben. Ook als ze ziek zijn, ga ik met ze spelen. Ik wil mij nooit vervelen want dan heb je zoveel uren verspild en dan heb je niets aan die dag.

Giovanni
klas 6