dinsdag 6 december 2011

Dieren

Ik ben om mijn poesje geweest. We kwamen daar en we namen ons katje. Dan vroeg m’n mama aan Kim of de buren nog konijnen hadden. Dan zijn wij het gaan vragen. Die mevrouw zei ja. We konden kiezen tussen wit, grijs, zwart en ook wit-zwart. Ik heb het konijntje gekozen met wit-zwart, het is een schatje. Het zit al een week of 4 bij ons en de cavia en het poesje ook. Mijn 4 katten komen goed overeen. Mijn cavia en konijn spelen en lopen achter elkaar en mijn twee poezen ook. Toetje en Marie lopen achter elkaar. We hebben ook 3 muizen gekocht maar geen echte en ook een rendier dat piept, de poezen zijn er zot op. Mijn konijn Loly en mijn cavia Smurf hun kotje heb ik een grote ronde blok gelegd. Daar staat het drinken op en het eten staat in zijn kot. Mijn klein poesje Marie wilde al buiten spelen.

Aurélie
klas 5