dinsdag 6 december 2011

Kerstmis

Kerstmis is leuk want dan sneeuwt het soms. Je kan sneeuwballengevecht doen. Da's leuk want je kan dan groepjes maken en een groot gevecht doen. Ik heb dat 1 keer gedaan en we hadden gewonnen. Ik hoop dat het dit jaar ook sneeuwt dan kan ik dat ook weer doen. Ik hou van sneeuw, je kan er van alles mee doen. Je kan ermee gooien, je kan er een pop mee maken of een iglo. Ik heb dat ook een keer gedaan. Hij was de dag daarna kapot, er waren kindjes in aan het spelen. We hadden er een hele dag aan gewerkt. Het was een leuke tijd. Maar later kan ik het misschien weer doen. Je kan ook met de slee in het sneeuw gaan slieren. Dan moet je met twee zijn. De Kerst is de leukste tijd van het jaar. Je kan cadeaus krijgen. Sommige krijgen er veel. Soms eentje maar je moet er gewoon content mee zijn. Ik kreeg ook een keer iets dom maar na een jaar speelde ik er graag mee want dat brengt herinneringen mee. Da's leuk en je mag nooit zeggen:"Ik vind dit niet leuk, koop een ander speelgoedje". DAT NOOIT! Als je dat zou zeggen denk ik dat je dan niets meer krijgt.

Giovanni
klas 6