vrijdag 15 januari 2010

Moordenaar


Tijdens de feestdagen hadden we alleen maar goed nieuws, mijn zusje Shania is geboren met Kerst.
Tot ik op een dag keek naar het nieuws. Ik hoorde namelijk dat Shana en Kevin vermoord waren. Ze zaten samen in een auto en kregen kogels door de rug en hoofd. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat met mij zou gebeuren of met mijn ouders. Waarom, wie, wanneer … dat zat in mijn hoofd. Alle sporen kwamen uit op de buurman. Ik dacht hoe kan dat? Hij zag er een brave man uit? Neen, hoe kan een man die 2 mensen heeft vermoord zo verder leven? En dat hij dan nog zomaar feest, zonder te beseffen wat hij die ouders heeft aangedaan! Een beetje later bekende hij dan toch de moord. Dat zo iemand dat kan doen? Niet veel later komt dan toch ook uit dat hij Annick Van Uytsel ook heeft vermoord. Pff ...wie zoiets zo lang kan verbergen, zijn sporen kan verwijderen en dan nog niet wordt opgepakt is echt iets voor een seriemoordenaar. Maar de ouders van Annick van uitsel weten eindelijk wie hun dochter heeft vermoord. Maar nu blijven ze met de vraag, waarom? Misschien kon hij iets niet verdragen van de anderen? Of heeft hij psychische problemen? Eén ding staat al vast dat je niet iedereen zomaar mag vertrouwen en zeker niet Ronald Janssen. Hopelijk geven ze hem levenslang, dan is iedereen blij. Of toch niet de ouders met het verlies van hun kinderen. Zoiets is onvergeeflijk, onverstaanbaar, onbegrijpelijk! Het beste van allemaal is dat bijna niemand hem wil verdedigen tijdens zijn proces omdat hij geen spijt heeft van zijn daden! Zo iemand past perfect in de cel, daar is geen twijfel aan! Dat vind ik toch!

Yasmine
klas 6