dinsdag 19 januari 2010

Begin van een nieuwe wereld

Het is mijn laatste jaar hier in Onze Bijenkorf. Dat vind ik jammer want ik zit hier al heel mijn leven van mijn eerste kleuter tot mijn zesde leerjaar. Het zal zwaar worden als ik het moet verlaten. De school niet alleen maar vooral mijn beste vriendin Anaïs. Zij is al mijn hele leven mijn beste vriendin. Het is het laatste jaar dat ik met haar zoveel ga omgaan. Ik vind het heel erg jammer. Ik zal iedereen erg missen. Maar toch zal ik een stapje in de grote wereld zetten en er voor gaan. Het zal zwaar worden en dat weet ik. Ik zal goed moeten op mijn tandjes bijten. Eén probleem, ik vind het niet leuk om te studeren want ik kan het niet goed. Ik zal wel nieuwe vriendinnen maken en zij kunnen mij dan misschien helpen met studeren. Ik zal het heel moeilijk hebben. Ik kijk er nog lang niet naar uit. Hoe zal het zijn, zal het niet te moeilijk zijn? Zullen de andere kinderen mij wel accepteren. Wie weet het? Ik wou dat ik gewoon niet naar een andere school moest dat ze in deze lagere school ook een middelbaar hebben. Al het afscheid dat ik zal moeten nemen, het zal niet gemakkelijk zijn. Alle juffen die zo goed voor mij gezorgd hebben, zal ik ook moeten verlaten. Waarom, waarom moet je groot worden en ben je het al niet? Jammer. Maar ik zal toch nog met Anaïs een ijsje gaan eten in de Da Vinci!

Joy
klas 6