dinsdag 14 juli 2009

Spannend!!!

Een paar weken geleden moest mijn mama, een speciale test doen omdat ze +30 is. Dan kon je zien of het kindje in haar buik gehandicapt is of niet. De week daarna op een donderdag wisten we het nieuws. Maar eerst gingen we naar BOUDEWIJN SEAPARK! Daar kon ik de dolfijnen, zeeleeuwen en zeehonden zien. En roofvogels. Maar het was snikheet. Daarom vertrokken we na de middag. We hebben ook op attracties gezeten! Mama is normaal nergens bang van maar toch had ze een beetje schrik! Ik was super zenuwachtig voor het nieuws. We hadden ook zo’n tuindouche gekocht, die gingen we eerst installeren! Daarna een ijsje eten en....! Toen wisten we wat het gaat zijn, een jongen of een meisje en ik WEET HET!!!Maar ik ga het nog niet vertellen! Ik ga het pas vertellen op 1september. En ik weet zelfs al de naam! Nu heb ik al één halfzus en één halfbroer en straks … Ik ben superblij en ik ga er goed voor zorgen! Nu hopen dat alles vlot verloopt tijdens de bevalling!

Yasmine
klas 5