maandag 13 juli 2009

Een dikke buik

Een paar weken geleden in het weekend hielp ik een beetje met mijn stiefpapa. Daarna waren we klaar, ik zat in de zetel met mijn nintendo DS te spelen. Opeens vroeg mama me:”Zou je graag nog een broertje hebben of een zusje???é Ik zei natuurlijk JA!!! Een beetje later zei mama tegen me stiefpapa:”Ga jij het vertellen of ik?” Ik keek raar en vroeg:”WAT WAT WAT is er?” Ze keken naar me en lachten en ik zat daar spannend af te wachten. Mama ging naar de living en zei dat ik moest komen. Opeens zag ik daar babykleertjes liggen. Mama zei dat ze al ondertussen 4weken zwanger was. Ik zei direct PROFICIAT aan mijn mama en stiefpapa. Ik was zo supersuperblij! Ik hoop natuurlijk dat het een meisje wordt dan kan ik met haar spelen en ze mag dan in mijn kamer slapen en stiekem ‘s nachts praten. Als het een jongen wordt, dan mag het op mijn broers kamer, maar ik ga er ook goed verzorgen hé! Mama en ik zijn dan ook naar een winkel geweest waar ze zwangerschapskleding verkopen. En wat zag dat er raar uit zo’n gewone broek met een band daar rond. Mama is ook al naar de gynaecoloog geweest. De bevallingsdatum is ongeveer rond 3 januari 2010!!!Nu maar hopen dat er niets misloopt met de zwangerschap! Nu is mama al anderhalve maand zwanger! Binnen een maand weten we of het een meisje is of een jongen. Het belangrijkste is dat het kerngezond is en blijft. Eénding weet ik zeker, dat ik er goed ga voor zorgen .... ALS GROTE ZUS!!!

Yasmine
klas 5