maandag 8 december 2008

Stiefvader

Ik vond het dom dat mijn mama en papa ruzie maakten.
Maar met een stiefvader in huis is het ook leuk. Mijn stiefvader Thomas houdt ook van de meeste dingen als ik. We maken veel plezier. Samen gezelschapsspelletjes doen is altijd leuk. We gaan nu altijd naar Frankrijk in de paasvakantie. Want zijn vader woont daar. We zijn ook al naar Hongarije, Italië, Andorra en Zwitserland geweest en met Thomas was het altijd leuk. Vroeger ging ik vaak met mijn mama naar de cinema om tekenfilms te zien. Gelukkig vindt Thomas dat ook leuk en doen we dat nu ook samen. Thomas vindt pretparken leuk en durft soms ook op attracties waar mijn mama niet op durft. We hebben samen al verschillende pretparken bezocht. Ook buiten België en dan logeren we in het hotel en dat is heel leuk. Ik ken nog niet goed alle namen van iedereen uit zijn familie. Ik had eigenlijk nooit gedacht dat er zoveel mensen in een familie zaten. En door mijn nieuwe vader heb ik nu zelf mijn eerste zusje erbij.

Wesley
klas 6