zondag 14 december 2008

Brandwonden

Hier ben ik weer maar niet meer zoals vroeger. Allé ja, ik ben wel nog even grappig maar me buik heeft er wat rare plekken en een beetje rauw vel bij. Ik wou heel lief zijn voor mijn mama en voor haar een theetje maken. Toen ik het theezakje er wilde in doen, botste ik tegen de tas en kreeg kokend water over mijn buik. Nog nooit heb ik zoveel pijn gehad. Mama heeft me een half uur onder de koude douche gezet. Ik had veel pijn en kreeg het nog koud ook. Mama zei dat ze niet mocht stoppen anders ging het nog erger worden. Daarna zijn we naar spoed gegaan. Vond het daar niet leuk maar ik had wel een lieve dokter die mij verzorgd heeft. De volgende dag moest ik naar de speciale dokter die alleen brandwonden doet. Hij heeft heel veel vet op mijn buik gedaan. Dat was super koud. Op de spoed heb ik nog een leuk beertje gekregen omdat ik zo flink was. Nu is mijn buik helemaal in het verband. Ik wil me nooit meer verbranden want dat doet veel pijn. Mijn mama zegt eerst water en de rest komt later. Jammer dat het water zo koud heeft. Dus wees voorzichtig met kokende vloeistoffen en vuur!!!

Joy
klas 5