zaterdag 27 december 2008

Oudejaarsavond

Elk jaar organiseert mijn papa een feestje met oudejaarsavond. Dan komen alle klanten iets eten en drinken, lachen en spelen. Er komt ook elk jaar een buikdanseres, die kan wat! Vorig jaar heeft ze me gevraagd of ik wilde meedansen. Ik kon het niet maar zei van wel. Ze zwierde met haar handen, draaide haar lichaam. Buikdanseressen zijn heel mooi met zo’n speciale belletjes en rinkeltjes. Iedereen klapte in de handen. Als ik danste was het een probleem. Ik kan het niet, toch moest ik lachen. De vaste klanten krijgen ook altijd een cadeau. ‘s Avonds op oudejaarsavond tellen we ook af 3..2..1..GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Dan opent papa de fles wijn en wordt er gedronken en gefeest. Je kan kiezen van papa zijn menu. Dan staat er op wat je kan eten en drinken. Het is uiteraard ook lekker. Het is op 31 december. Er is ook een kerstboom. Daaronder liggen cadeautjes. Dat vind ik altijd leuk. Ik vond het oudejaarsavondfeest vorig jaar echt leuk! De max en supertoppie vooral met de buikdanseres en met het aftellen. Hopelijk wordt het dit jaar weer zo’n groot feest met ballons. En wat ook leuk is, na het feest mag ik de ballons kapot steken!!!

Yasmine
klas 5