woensdag 27 november 2013

Mijn hobby

Mijn hobby is voetbal ik speel bij ke De Haan. We spelen wedstrijden. Soms winnen we en soms niet.Nu moeten we voor de beker van België spelen. We moesten tegen Kruiseke in Den Haan spelen. Daar hebben we met 3-1 gewonnen.We hebben de match terug moeten doen en we hebben terug gewonnen met 1-2. Wij zijn nu door naar de volgende ronde en daar moeten we tegen Lo-Reninge spelen dat ligt tegen Diksmuide.Wij moeten soms ook oefenwedstrijden spelen. Dat is niet voor punten en de andere wedstrijden wel. Ik ben al veel gekwetst geweest. Ik ben voor het eerst gekwetst geweest aan mijn enkel en dan drie keer mijn pols gebroken. Dan was ik wel terug een beetje bang voor terug beginnen voetballen. Ik ben ook al aan mijn knie gekwetst geweest. Dat is natuurlijk niet zo leuk.Wij trainen elke maandag en woensdag om goed fit te blijven.

Giovanni
klas 6