donderdag 7 november 2013

Flo geopereerd

Mijn hond Flo is gisteren geopereerd aan haar kruisbanden. Ze heeft een verkeerde stap in de tuin gezet toen ze speelde met mijn poes en zo zijn haar kruisbanden gescheurd.
Ze is om 2 uur geopereerd. Bij de dierenarts moest ze in een bench wachten. Ze hebben gebeld toen ze klaar waren. De operatie heeft meer dan 2 uur geduurd. Ze zeiden dat ze al een tijdje artrose had. Artrose dat is een ziekte aan je gewrichten. We moeten haar nu speciaal eten geven met vetten zodat haar gewrichten meer gesmeerd worden. Flo moet 2 keer per dag 2 pilletjes nemen, 1 met antibiotica en de andere is een ontstekingsremmer. Het was afwachten of ze naar huis mocht komen maar we moesten bellen tegen omstreeks 6 uur. Flo moest daar toch nog een nachtje blijven slapen. Ik miste haar. Maar het is het beste dat ze goed uitgerust was. Vandaag mochten we haar na school gaan ophalen. Ze was blij om ons te zien. Ze heeft wel een kale bil, het is wel wat vies. Maar het haar op haar bil zal snel terug te groeien. Ze heeft wel nog wat pijn dat kan ik wel begrijpen. Ik wens mijn hondje nog veel beterschap.

Wiese
klas 6