vrijdag 22 november 2013

Een nieuwe oprit

We hebben een nieuwe oprit. Ik vind dat hij super mooi is en leuk dat we hem nu hebben want mama en papa hebben er heel lang naar verlangd. Eerst hebben de werkmannen met een kleine kraan alles effen gemaakt. Toen ik terug van school kwam, zag ik dat heel de oprit effen was dat vond ik alleen al hele verbetering. Toen ze de tegels legden zag je stilletjes aan de oprit uitkomen. Want het was de bedoeling dat er nog kiezelsteentjes tussen de tegels kwamen. Toen de kiezelsteentjes eindelijk werden geleverd, begonnen we de kiezelsteentjes tussen de stenen te leggen. Dat was een heel karwei want we moesten alle steentjes in een kruiwagen scheppen en ze dan allemaal uitgieten en effen rakelen. En de buurjongens hielpen ook mee. Samen met Kobe en David was het heel leuk om alles te leggen en de tijd vloog voorbij. We waren net over de helft toen alle steentjes op waren. En toen moesten wij naar het verjaardagsfeestje van Robbe en hadden we intussen een nieuwe zak met kiezelsteentjes besteld. Toen we terug waren van het leuke feest, zagen we dat de rest van de oprit gelegd was door papa. En we waren allemaal super blij dat de oprit er eindelijk was. Ik vind het echt een topper!

Wiebe
klas 6