zondag 7 maart 2021

Villa Vip

Mijn tante en nonkel wonen in de Villa Vip. Dat is een groot huis waar mensen met een beperking wonen. Mijn tante en nonkel zorgen voor de mensen die daar wonen, want zij zijn het zorgkoppel. Het huis is in twee delen gesplitst. Mijn tante en haar gezin wonen in de ene kant en in de andere kant wonen de bewoners. Alle bewoners hebben een grote kamer voor zichzelf. 
Er komen ook veel verpleegkundigen en opvoeders zorgen voor die mensen. Hanne is een bewoner die meedoet aan het programma Cupido Ofzo, dat is en programma over mensen met een beperking die een lief zoeken en dan op date gaan. Ik ben blij voor haar dat ze een lief heeft, hij heet Sven. 
Mijn tante en nonkel doen ook soms activiteiten met hun, zoals knutselen, op stap gaan, koekjes bakken, spelletjes spelen en de dieren verzorgen.
Ik ben blij dat 
mijn tante en nonkel dat doen omdat de bewoners dan niet in een instelling moeten gaan wonen. 

Seth
klas 6