zondag 14 maart 2021

Naar het middelbaar

Ik besef eigenlijk nu pas dat dit schooljaar heel snel is gegaan. Binnen drie maanden is dit schooljaar al gedaan.
Ik hoop dat we wel nog veel kunnen doen want ik wil nog wel een beetje dingen samen doen met de klas.
Maar ik heb eigelijk wel heel veel zin in het middelbaar! Dan kan je nieuwe vrienden maken, nieuwe dingen leren ...
In oktober had ik al een blog over het middelbaar gemaakt maar nu is alles veranderd. Ik wilde toen naar Stamina of de Maricolen gaan maar eingelijk is Maricolen geen school voor mij en Stamina gaat verhuizen.
Ik heb nu een beetje naar scholen gekeken en ik wil naar Sint-Jozef Humanoria. Ik heb alles goed bekeken op de site ik heb ook al een soort van zoom met al de leerkrachten en directeur gehad.
Ik hoop dat het daar wel leuk gaat zijn! 

Maya
klas 6