zondag 7 maart 2021

Alfons

Alfons is mijn kleine broertje.
Hij is 2 jaar.  Hij speelt heel graag met auto’s en kijkt graag naar Blaze. Blaze is een tv-programma,  dat gaat over een monstertruck met zijn vrienden.
Alfons kleurt ook heel graag. Hij houdt van eten.
Ik vind Alfons heel schattig. Hij houdt van muziek. Hij speelt ook graag met de bal.
Hij kan al heel wat woorden zeggen. Met die woorden kan hij al mooie zinnen maken. Hij zwijgt hier geen minuut, in de crèche praat hij bijna niet.
Natuurlijk heeft hij ook minder leuke kantjes. Alfons weent heel snel. Als ik iets niet doe wat hij zegt dan begint hij direct te wenen. Hij is wel eens stout. Hij roept en tiert heel erg luid.
Ik vind Alfons heel leuk omdat hij graag met me speelt en hij is heel lief tegen me. Ik houd heel veel van Alfons. 

Elisabeth
klas 6