zaterdag 24 oktober 2020

Wiskunde

Wiskunde Is iets dat ik al moeilijk vind van het begin. Met al die verschillende cijfertjes. En die nullen en komma's, ik kom er soms niet aan uit. Ik heb al een achterstand tijdens het eerste leerjaar. 
Soms vind ik echt moeilijk om iets te begrijpen. Ze zeggen al van het derde leerjaar dat ik naar het  BSO moet en dat dat beter voor mij is. En dat brengt me wel naar omlaag omdat ik dan denk dat ik niet goed genoeg ben. Maar toch geef ik niet op 

Ik wil heel graag in het middelbaar naar het ASO. En als ik in ASO zit dan wil ik heel graag wetenschappen doen. Als ik wel ASO haal. Maar ik geef niet op het is nu mijn laatste jaar in het lager onderwijs.
Ik ben blij dat ik nu zo'n goeie meester heb
.  Zonder Wim zou ik er niks van snappen. 


Meestal durfde ik mijn hand niet op te steken omdat anders de kinderen in mijn klas mij dom zouden noemen. Wim zegt altijd:'Wat heb je liever? Dat je voor vijf minuten dom bent of voor altijd omdat je hand niet durft op te steken?' En daarom dat ik zo dankbaar ben dat ik voor mijn laatste jaar Wim heb.

Ik wil je nog
 één iets meegeven als je dit leest. Geef nooit op! 

Lilo
klas 6