maandag 18 september 2017

Overwinnaars

Ik heb een programma gekeken, het heet over winnaars. In de aflevering ging het over een mevrouw die drie jaar geleden haar twee benen verloor. Ze heet Hannelore. Ze was onder de trein gevallen. Mijn papa was er bij toen ze viel. Achteraf hoorden we dat ze flauw viel en zo onder de trein terecht kwam. Ik vond het wel erg als mijn papa het vertelde. En nu kwam ze op televisie.
Ik vond het echt ongelofelijk dat ze zoveel doorzettingsvermogen had. Ik zelf zou het niet kunnen. Ik vind het wel cool dat Koen Wouters die mevrouw begeleid heeft toen ze de Machu Picchu beklom. Dat was haar grote droom al van toen ze klein was. Ik snap het nog altijd niet hoe ze het gedaan heeft. En dan nog zonder benen maar met prothesen. Dat moet zwaar geweest zijn. Ik vind het ook cool dat ze de prothesen niet verbergt en ze draagt altijd een rok. En ik vind het heel erg van haar benen. Ik ben wel blij voor haar dat ze nog een man heeft.

Jacob
klas 6