donderdag 14 september 2017

Mijn laatste jaar

Mijn laatste jaar hier op school. Het gaat veel te rap. Ik zou nog een paar jaar hier willen blijven. Maar ik ga mijn laatste jaar op deze school fantastisch maken. Ik moet nu van elke dag genieten en me amuseren want de tijd gaat rapper dan je denkt.
De musical komt er ook aan, ik heb er zin in. Spijtig genoeg is het mijn laatste. Maar we doen nog veel meer op school, de BBQ en nog veel dingen die we gaan doen. Ik zit ook in bib en dat vind ik super leuk. In de bib doe ik van alles. Ik teken hun stempelkaartjes af of ik zit aan de computer of ik sta in bib. Op het einde van het jaar mogen we onze naam op de bibkast zetten en die blijft dan (eeuwig) staan.
De klas waar we nu in zitten is ook super leuk. Het wordt dus echt een fantastisch jaar.

Saartje xxx
klas 6