dinsdag 12 september 2017

Muziek

Ik hou van muziek. Ik speel 2 instrumenten: ukulele en gitaar. Ik speel al ongeveer een jaar ukulele. In het begin was het wel moeilijk, soms had ik zin om mijn ukulele op de grond te gooien. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want dan zou ik er spijt van hebben. Door veel te oefenen lukte het me steeds beter nu vind ik het veel makkelijker ik kan niet alle akkoorden maar toch al heel veel. Ik ben sinds kort begonnen met gitaar, het is in het begin irritant als het niet lukt maar ook heel leuk wanneer het beter gaat. Het is heel vreemd als je na ukulele een gitaar vast neemt want het is veel groter. Maar als je al ukulele kan is het al makkelijker om gitaar te spelen.
Ik hou ook van zingen, wacht nee, ik hou niet van zingen, ZINGEN IS MIJN LEVEN !!!!! Als ik zing ben ik op een andere wereld het is alsof de wereld rondom mij verdwijnt. Ik vind het ook leuk als ik met Myrddine zing, dan kan ik de tweede stem doen. Dat vind ik leuk, dat geeft zo een magisch effect. Zonder muziek zou de wereld maar saai zijn vind ik. Ik bedoel maar, een feestje zonder muziek bijvoorbeeld, kun je iets saaier bedenken? Nee toch?
Ik heb al zin in de musical hopelijk mag ik weer zingen want dat maakt mij gelukkig.

Noa
klas 6