dinsdag 15 september 2015

Scoutkamp (zelfvertrouwen)

Ik ben in de vakantie op scoutkamp geweest en dat was super leuk. Maar de weken daarvoor of laten we zeggen de maanden er voor wilde ik echt, echt niet mee. Elke nacht lag ik te piekeren omdat ik niet mee wilde. Het was namelijk een tentenkamp en dat was mijn eerste jaar. En dat was omdat het in tenten was, omdat er driedaagse was en dat vond ik een beetje eng omdat we geen toilet hadden (we moesten op een HUDO naar het toilet en eerst was dat wel wennen). Ik wilde eerst ook niet mee omdat ik het te lang vond. Het was 12 dagen maar ik ben maar 9 dagen geweest omdat mama en papa me dan kwamen ophalen om dan direct door te rijden naar Italië. Maar dat is een ander verhaal want mijn blog gaat eigenlijk over zelfvertrouwen. Mama en papa hebben me toen toch kunnen overtuigen om mee te gaan en dat is ze gelukt, want toen ze me kwamen ophalen een paar dagen er voor wilde ik eigenlijk echt niet mee met hen. Maar aan de andere kant ook wel. Om naar Italië te gaan en om me nog eens grondig te wassen want daar kon je je niet goed wassen. Dus ik heb geleerd dat je alles eens moet proberen, want soms weiger ik dingen te doen dan ben ik wel een beetje koppig. Met mijn blog wil ik jullie leren om dingen eens te proberen misschien doen jullie dat wel maar ik dus niet nu wel al meer. Ik wil jullie er op wijzen dat je alles eens moet proberen dat zal ik nu ook doen.

Fien
klas 6