zondag 13 september 2015

Mijn allerbeste vriendinnen

Fien, Maya, Yara en Ymke zijn mijn allerbeste vriendinnen. Ik hou van ze, van hoe ze zijn en ik kan echt niet meer zonder hen. Ik vind het wel jammer dat Yara nu niet meer op school zit, ze is naar het middelbaar. Maar gelukkig bestaat er zoiets als een gsm en kan ik zo met haar bellen of eens afspreken. Deze vakantie heb ik mijn vier vriendinnen uitgenodigd voor een slaapfeestje voor mijn verjaardag. Het was super leuk en hebben onszelf goed verwend! We hebben een voetbadje genomen en op ons gezicht een gezichtsmasker gedaan … maar dat liep een beetje mis af… Het gezichtsmasker begon te prikken op onze huid en het werd een heel erg natte boel in de badkamer. Daarna hebben we een film bekeken. ‘Walking on the sunshine’ en er werd veel in gezongen. Soms was het heel erg grappig en moesten we veel lachen. Na de film moesten we gaan slapen maar dat lukte niet zo heel erg goed want we hebben lang gebabbeld met elkaar. We sliepen allemaal samen op mijn kamer en daar is geen plaats voor 4 extra bedden. Dus sliepen mijn vriendinnen op een luchtmatras. Telkens wanneer ze zich omdraaiend maakte de luchtmatras een krakend en piepend geluid. Daardoor sliepen we niet erg goed en bleven zo bijna de hele nacht wakker. Ik ben blij dat al mijn vriendinnen er bij waren want moest er één van hen er niet geweest zijn, zou het lang niet zo leuk geweest zijn. Het was mijn allerleukste verjaardagsfeestje ooit. We hebben allemaal wel een ander karakter maar zo veel verschillen we nu ook weer niet van elkaar. Fien is altijd grappig en maakt me altijd vrolijk, Maya doet graag dezelfde dingen als ik en is lief, Yara is ook erg lief en begripvol en met Ymke kan ik goed praten en veel lachen.
Ook toen ik op reis was heb ik ze heel veel gemist. Ik kan me absoluut geen leven meer inbeelden zonder hen. Als ik ze nodig heb zijn zij er voor mij en als zij mij nodig hebben ben ik er voor hen.

Luna
klas 6