dinsdag 24 september 2013

Ponykamp

Ik ging dit jaar op ponykamp in de manege waar ik ook rij. We deden daar meer dan paardrijden zoals onze hoofden in het water steken en dan in de bloem. Dat was tof maar niet om het er weer af te doen. We reden ook elke dag twee keer. 's Ochtends oefenden we de wedstrijd en 's middags deden we kuur op muziek. We sliepen boven de cafetaria, dicht bij de paarden. We lagen met acht kinderen op een kamer. Wanneer we dan in ons bed lagen aten we snoep en chips. Een meisje was aan het lopen en viel in de koeienstront, dat was super grappig. We zijn ook naar het nieuwe zwembad in Knokke geweest. We zijn op alle glijbanen geweest uitgenomen op de blauwe. We hebben ook tikkertje gespeeld in het water. Op het eind van de week hebben we ook nog een wedstrijd gereden. Ik deed hem met mijn lievelingspaard Akita. Ik was de eerste, dat gevoel was super. Ik had 68.3 procent.

Luna
klas 6