dinsdag 24 september 2013

Kunstschaatsen

Mijn leukste hobby is kunstschaatsen. Ik doe het al van mijn 7jaar. Ik leerde er nieuwe vriendinnen kennen. Ellen en Julie zijn mijn beste vriendinnen. Het is mijn leven. Ik doe heel veel kunstjes. Maar ook moeilijke kunstjes zoals driesprong. Ik ben een keer heel hard gevallen toen zat ik in het gips met mijn pols. Toen kreeg ik wat schrik. Maar ik deed toch nog voort. Het start terug 20 oktober. Mijn juf noemde Kristel. Zij gaf mij allemaal tips zoals mijn houding, armen strekken, benen plooien … dat is wel leuk. Nu ga ik naar groep groen. Ik ben onlangs naar de ijspiste in Eeclo geweest. Het is daar net nepijs. De wc’s zijn niet zo proper. Eeclo bestaat nu niet meer. Daarom komen ze naar Brugge. Dat is niet zo fijn. Omdat we met veel andere kinderen zitten en met nieuwe juffen en meesters. Ik ben bang om mijn driesprong te doen, ik denk dat ik ga vallen op mijn rug.

Yara
klas 5