zaterdag 18 juni 2011

Reizen

Het is wel een keer leuk om te reizen naar waar je nog nooit bent geweest. Want dan kan je ook andere talen leren en dat wil ik want dan kan ik daar gaan wonen. Ik wil dat graag doen maar mijn ouders willen dat niet omdat dat te veel kost. Ik zou het elke dag willen. Ik wil het later een keer doen naar Spanje naar Camp Nou, het stadion. Ik wil ook naar de VS want daar spreken ze Engels. Ik wil met mijn familie naar Engeland dan kan ik die taal spreken. Ik wil graag in een vliegtuig, dat is zo heel hoog in de lucht, dat vind ik cool. Je hebt dan ook wi-fi. Dat vind ik tof, dat is draadloosnetwerk. Je kan dan met je laptop of met je PSP gewoon op het netwerk en dan kan je op YouTube. Je kan dan ook blogs doen zoals ik nu doe. Nu doe ik dat wel graag. Ik hoop dat ik veel ga reizen.

Giovanni
klas 5