donderdag 30 juni 2011

Een geschenk

Dag vrienden. Zoals je ziet, is de laatste dag van het schooljaar er alweer voor mij.
IK HEB ALWEER EEN NIEUWE NEEF!! Wat tof voor mijn familie en mij.
Alleen ben ik niet zo blij zoals ik zou moeten zijn, want ik ga het zesde missen ... Het jaar ging als een sneltrein. Van de maand september tot nu de deadline juli ... Ik zag tranen uit ogen komen, wat me erg pijn deed. Volgend jaar weet ik niet wat ik moet doen. Emil, Livio en Sara-Lisa, die waren er altijd voor me. Ze stonden altijd klaar. Als ik alleen stond of ik me verveelde, kwam ik altijd bij hen terecht. Zij waren eigenlijk mijn enige vrienden die nooit ruzie maakten, nooit saai werden, nooit weg waren en altijd te vertrouwen waren. Elk jaar begeleidden zij mij tot het einde, tot deze dag er kwam ... Ze gingen naar het zesde en ik naar het vijfde en zoals iedereen weet, kwam er een nieuw meisje in onze klas, Joëlle. Zij was er om iedereen wakker te maken en niet te zitten maar te staan. Ze heeft ons allen getoond dat we niet zomaar moeten opgeven, maar ervoor gaan. Ja spijtig genoeg zit ze ook in het zesde, ik was eraan. Volgend jaar komt het gemis pas echt. Maar ik heb nog een geschenk gekregen die mij ondersteunt en die ik altijd zal houden en leuk zal vinden ... Class of Rock!!!

Habiba
klas 5