vrijdag 4 februari 2011

Auto's

Auto’s zijn gemakkelijk maar ook een beetje slecht. De gassen die uit de uitlaat komen zijn slecht voor ons. Maar de auto is gemakkelijk als je naar Spanje moet of zo. Maar soms heb je problemen met de auto zoals in panne staan of je hebt een platte band maar daarvoor heb je een hersteller. Ga naar de dichtstbijzijnde garagist en dan zal hij je auto herstellen. Je kan ook soms bij zo’n garagist gaan om auto’s te kopen. Ik ga later een auto kopen want ik ga soms ook een keer reizen want ik wil een keer naar Engeland. Ik kan al een beetje Engels. Je moet niet altijd de duurste kopen of de chicste zolang als maar een auto hebt. Sommige willen geen auto omdat ze denken dat dat slecht is maar je kan er wel overal mee naartoe. Maar je moet wel elke keer tanken dat doe je bij een tankstation maar je moet wel kijken welke het minste kost. Je moet ook kijken welke benzine je moet hebben. Mijn papa heeft bijvoorbeeld diesel, dat kost niet veel vind ik want we gaan daar altijd. Mijn papa vindt dat een goeie. Maar hij heeft daar een goeie vriend. We hebben daar ook een nieuwe auto gekocht. Een Opel, dat zijn goeie vind ik.

Giovanni
klas 5