zondag 19 september 2010

Taylor Love

Taylor Love heeft kanker en nog meer ziektes. Ik en andere kinderen worden daar heel triest van. Als ik dit voor de eerste keer gehoord had dat een klein meisje van 5 jaar kanker had dan was ik heel erg geschrokken. Want dat doet heel erg pijn als je dat hoort, dan wil je gewoon alles voor dat meisje doen maar het lukt gewoon niet. Het voelt of dat je net kapot gaat of zo veel tranen over je wangen lopen. Dat dat meisje gewoon maar 1 kans krijgt en als je naar dat arme kind kijkt dat ze gewoon zo verdrietig kijkt. Dat je haar pijn voelt en dat ze hulp nodig heeft, dan voel je dat gewoon in je hart dat je haar wilt helpen. Maar dat je denkt dat het niet lukt. Iedereen zou haar heel erg graag willen en moeten helpen. Ik zou graag een liedje willen zingen voor haar maar ik weet niet welk. Ik weet het niet maar een heel speciaal liedje wil ik zingen zodat je het gewoon nooit meer kan vergeten. Ik hoop natuurlijk dat de mensen haar kunnen helpen. Heel veel natuurlijk. Maar ik hoop ook heel erg dat ze weer gezond wordt en blij.

Habiba
klas 5

(nvdr: wil je meer weten over Taylor? Ga naar www.taylorlove.org en maak je lid van haar Facebookpagina www.facebook.com/lovetaylorlove )