maandag 19 november 2007

Mijn Bijenkorf

Ik zit nu in het zesde leerjaar. Volgend jaar ga ik naar het middelbaar. Het zal voor mij en mijn klasgenoten een hele verandering zijn. Ik ga de Bijenkorf heel erg missen. In de Bijenkorf gaan we 's morgens ook niet direct aan het werk. We doen altijd eerst onze praatronde. Dan gaan we zitten in de zetels en dan kun je vertellen wat je gedaan hebt de vorige dag, je kunt ook vertellen wat je gaat doen en zo voort.
Ik zit hier nu al van mijn eerste kleuter. Het was hier zo leuk. Ik vond het eerste leerjaar heel leuk. Ik wilde zo graag leren lezen en schrijven. Ik was zo trots toen ik mijn eerste boekje kon lezen en mijn eerste woordje kon schrijven. Dat heb ik allemaal geleerd van Marjan. Ik vond het echt heel tof. Maar helaas kan het niet zo blijven duren. Het vierde leerjaar vond ik wel nog een moeilijk jaar. Omdat we toen redelijk veel nieuwe dingen bij leerden maar voor de rest vond ik het een heel tof jaar. Het zesde leerjaar zal rap voorbij gaan denk ik. Dan is het tijd om naar het middelbaar te gaan. Ik zal daar niemand kennen en zal al mijn vrienden en vriendinnen heel erg missen. Maar ik zal hopelijk wel weer nieuwe vrienden maken. Iets wat ik nooit zal overslaan is het schooltoneel. Ik zal elk jaar weer nieuwsgierig komen kijken wat de bijtjes er van gebakken hebben.
Wat ik heel zeker weet, is dat "De Bijenkorf" de leukste school van de wereld is.

Lola
klas 6