zaterdag 12 juni 2021

Zomervakantie

In de zomervakantie gaan we naar het zuiden van Frankrijk. Eerst gaan we vier dagen naar center parks in Frankrijk voor mijn broer zijn verjaardag. Daar gaan we veel leuke activiteiten doen zoals op een bootje varen en meer. Daarna gaan we voor drie weken naar een camping aan een rivier. Drie jaar geleden zijn we daar ook geweest het is daar superleuk omdat je van hoge rotsen kan springen in de rivier. De eerste week komen mijn neven en de tweede en derde week is het met ons gezin.
Nadat we in Frankrijk zijn geweest ga ik op chirokamp voor tien dagen. Elk jaar op chirokamp is er een thema, vorig jaar ging het over een mafiabaas. Dit jaar weet ik nog niet wat het thema gaat zijn. We doen ook veel spelletjes en opdrachten. Er is ook altijd een dag uitstap, dan gaan we heel de dag wandelen. Ik weet ook nog niet naar waar we gaan op chirokamp. Vorig jaar was het in de Ardennen. Na chirokamp ga ik nog op freerunning kamp. Ik heb wel zin in de vakantie. 

Seth
klas 6